Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1193 kamoka

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- JBC1193 KAMOKA

JBC1193 ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- KAMOKA
348.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1193

producent:

KAMOKA

aluminium
do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy ATE
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
Średnica tłoka [mm] 42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- JBC1193 KAMOKA

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- JBC1193 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- JBC1193 producenta KAMOKA

MERCEDES-BENZ

2054230181, A2054230181

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      205 423 01 81
MERCEDES-BENZ      A 205 423 01 81
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- JBC1193 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MERCEDES KLASA C 13- JBC1193 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.