Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.5 TDI (2002.07-2005.01) 163km » JBC1216 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.5 Tdi (2002.07-2005.01) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. AUDI A6 04-11 PT JBC1216 KAMOKA

300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1216

producent:

KAMOKA

do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś tylna strona prawa
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
Rozstaw śrub mocujących 134
Średnica tłoka [mm] 41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. AUDI A6 04-11 PT JBC1216 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4F0.615.404A
VAG      4F0 615 404A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. AUDI A6 04-11 PT JBC1216 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. AUDI A6 04-11 PT JBC1216 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu