Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz KLASA E T-Model (S124) E 300 T Turbo-D 4-matic (124.393) (1993.06-1996.06) 147km » JBC1233 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s124) E 300 T Turbo-d 4-matic (124.393) (1993.06-1996.06) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ALFA ROMEO GIULIETTA 10- JBC1233 KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1233

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Rozstaw śrub mocujących 118
Średnica tłoka [mm] 38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ALFA ROMEO GIULIETTA 10- JBC1233 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      77365529
ALFA ROMEO      77367999
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ALFA ROMEO GIULIETTA 10- JBC1233 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ALFA ROMEO GIULIETTA 10- JBC1233 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu