Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1242 kamoka

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY JBC1242 KAMOKA

JBC1242 ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY KAMOKA
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1242

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś tylna strona prawa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
Rozstaw śrub mocujących 143
Średnica tłoka [mm] 45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY JBC1242 KAMOKA

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY JBC1242 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY JBC1242 producenta KAMOKA

LAND ROVER

LR015524

numery OEM:
LAND ROVER      LR015524
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY JBC1242 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY LAND ROVER DISCOVERY JBC1242 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu