Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.0 E quattro (1990.12-1992.07) 115km » JBC1249 kamoka
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.0 E Quattro (1990.12-1992.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI A6 10-18, A7 10-18 JBC1249 KAMOKA

662.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1249

producent:

KAMOKA

do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących 144
Średnica tłoka [mm] 43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI A6 10-18, A7 10-18 JBC1249 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4G0 615 403A
AUDI      4G0 615 403F
VAG      4G0 615 403A
VAG      4G0 615 403F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI A6 10-18, A7 10-18 JBC1249 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI A6 10-18, A7 10-18 JBC1249 KAMOKA:

2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu