Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Platforma / podwozie (B906) 424 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km » JBC1257 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Platforma / Podwozie (b906) 424 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MINI MINI 13- JBC1257 KAMOKA

172.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1257

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Średnica tłoka [mm] 36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MINI MINI 13- JBC1257 KAMOKA

numery OEM:
MINI      34 21 6 860 557
MINI      34216865655
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MINI MINI 13- JBC1257 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY MINI MINI 13- JBC1257 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.