Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue (2016.03-???) 170km » JBC1269 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A4 07-15, A5 07-17 JBC1269 KAMOKA

240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1269

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś przednia, z lewej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
Średnica tłoka [mm] 57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A4 07-15, A5 07-17 JBC1269 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      8T0 615 123D
VAG      8T0 615 123D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A4 07-15, A5 07-17 JBC1269 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A4 07-15, A5 07-17 JBC1269 KAMOKA:

2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu