Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8V1, 8VK) 1.5 TFSI (2017.05-2017.12) 150km » JBC1300 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.5 Tfsi (2017.05-2017.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA

184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1300

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
oś przednia, z prawej
żeliwo
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BOSCH
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 33
Średnica tłoka [mm] 48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA

numery OEM:
FORD USA      1 783 931
FORD USA      BK21-2B294-BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu