Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.8 i 4WD (MFLFX) (1997.04-2001.10) 90km » JBC1300 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.8 I 4wd (mflfx) (1997.04-2001.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA

JBC1300 ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM KAMOKA
154.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1300

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
oś przednia, z prawej
żeliwo
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BOSCH
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 33
Średnica tłoka [mm] 48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA

numery OEM:
FORD USA      1 783 931
FORD USA      BK21-2B294-BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD PRAWY FORD TOURNEO CUSTOM JBC1300 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.