Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1391 kamoka

ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP JBC1391 KAMOKA

JBC1391 ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP KAMOKA
149.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1391

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy MANDO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 18
Średnica tłoka [mm] 51

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP JBC1391 KAMOKA

ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP JBC1391 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP JBC1391 producenta KAMOKA

HYUNDAI

58110B9300, 58110B9700, 58180B9A30, 58180B9A70

numery OEM:
HYUNDAI      58110B9300
HYUNDAI      58110B9700
HYUNDAI      58180B9A30
HYUNDAI      58180B9A70
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP JBC1391 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. HUYNDAI I10 13- LP JBC1391 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu