
| dla numeru artykułu | 886010 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
| Długość całkowita [mm] | 151,5 |
| Rozmiar klucza | 9 |
| Wymiar gwintu | M9X1 |
| Technika połączeń | 4 |
| Napięcie [V] | 11 |
| nr EAN | 5901779870854 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP003 KAMOKA
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
1214034, 1214071, 46792355, 46792359, 55187863, 93178411, 95508487
46792355, 46792359, 55187863
46792355, 46792359, 55187863
46792355, 46792359, 55187863
93178411
| ALFA ROMEO | 46792355 | |
| ALFA ROMEO | 46792359 | |
| ALFA ROMEO | 55187863 | |
| FIAT | 46792355 | |
| FIAT | 46792359 | |
| FIAT | 55187863 | |
| LANCIA | 46792355 | |
| LANCIA | 46792359 | |
| LANCIA | 55187863 | |
| OPEL | 12 14 034 | |
| OPEL | 12 14 071 | |
| OPEL | 1214034 | |
| OPEL | 46 792 355 | |
| OPEL | 46 792 359 | |
| OPEL | 55 187 863 | |
| OPEL | 55187863 | |
| OPEL | 93 178 411 | |
| OPEL | 93178411 | |
| OPEL | 95 508 487 | |
| OPEL | 95508487 | |
| SAAB | 93 178 411 | |
| SAAB | 93178411 | |
| CHEVROLET | 1214034 | |
| CHEVROLET | 93 178 411 | |
| CHEVROLET | 93178411 | |
| DAEWOO | 121-4034 | |
| DAEWOO | 93 178 411 | |
| FERRARI | 46792355 | |
| FERRARI | 46792359 | |
| FERRARI | 55187863 | |
| MASERATI | 46792355 | |
| MASERATI | 46792359 | |
| MASERATI | 55187863 | |
| PONTIAC | 1214034 | |
| PONTIAC | 93178411 | |
| BUICK | 1214034 | |
| BUICK | 9 317 8411 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP003 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.