
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 4,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 152,7 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
| Wymiar gwintu | M9 x 1,0 |
| Rozmiar klucza | 9 mm |
| Technika połączeń | PIN |
| nr EAN | 5907558583427 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0047 MAXGEAR
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
1214034, 46792355, 46792359, 93178411
46792355, 46792359, 55187863
46792355, 46792359, 55187863
46792355, 46792359, 55187863
93178411
1214034, 93178411
| ALFA ROMEO | 46792355 | |
| ALFA ROMEO | 46792359 | |
| ALFA ROMEO | 55187863 | |
| FIAT | 46 79 23 55 | |
| FIAT | 46792359 | |
| FIAT | 55 18 78 63 | |
| LANCIA | 46 79 23 55 | |
| LANCIA | 46792359 | |
| LANCIA | 55 18 78 63 | |
| OPEL | 1214034 | |
| OPEL | 46 792 355 | |
| OPEL | 46 792 359 | |
| OPEL | 93 178 411 | |
| SAAB | 93 178 411 | |
| CHEVROLET | 1 214 034 | |
| CHEVROLET | 93 178 411 | |
| DAEWOO | 1 214 034 | |
| DAEWOO | 93 178 411 | |
| FERRARI | 46 79 23 55 | |
| FERRARI | 46 79 23 59 | |
| FERRARI | 55 18 78 63 | |
| MASERATI | 46 79 23 55 | |
| MASERATI | 46 79 23 59 | |
| MASERATI | 55 18 78 63 | |
| PONTIAC | 1 214 034 | |
| PONTIAC | 93 178 411 | |
| BUICK | 1 214 034 | |
| BUICK | 93 178 411 | |
| CADILLAC | 1 214 034 | |
| CADILLAC | 93 178 411 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0047 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0047 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.