dla numeru artykułu | 886028 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
Długość całkowita [mm] | 97 |
Rozmiar klucza | 10 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Technika połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779870861 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP004 KAMOKA
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
N10579201, N10579202
1207068, 1690048, 1M2118B515AA, 95DD6M090AA, V95DD6M090AA
4863826
1214053, 1214427, 91153919, 93186027
N10579201, N10579202
N10579201, N10579202
ALFA ROMEO | 60617002 | |
ALFA ROMEO | 71735465 | |
CHRYSLER | 4863826 | |
FIAT | 60617002 | |
FIAT | 61617002 | |
FORD | 1207068 | |
FORD | 1690048 | |
FORD | 1M21 18B515 AA | |
FORD | 1M21-18B515-AA | |
FORD | 95DD6M090AA | |
FORD | V95DD 6M090 AA | |
LANCIA | 606 17 002 | |
OPEL | 1214053 | |
OPEL | 1214427 | |
OPEL | 91153919 | |
OPEL | 93186027 | |
SEAT | N 10579201 | |
SEAT | N 10579202 | |
SKODA | N 10579201 | |
SKODA | N 10579202 | |
VOLKSWAGEN | N10 579 201 | |
VOLKSWAGEN | N10 579 202 | |
VAG | N 10579201 | |
VAG | N 10579202 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP004 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.