dla numeru artykułu | 886025 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Długość całkowita [mm] | 58 |
Rozmiar klucza | 12 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Technika połączeń | M5 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871028 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP020 KAMOKA
CITROËN | 5962 J7 | |
CITROËN | 59621Z | |
CITROËN | MKP00071 | |
FIAT | 50032389 | |
MITSUBISHI | M-816832 | |
NISSAN | 03903417-0 | |
NISSAN | 11065-Y9703 | |
NISSAN | 11065V0700 | |
NISSAN | 11065W2500 | |
NISSAN | 11065W3400 | |
NISSAN | 11065W3410 | |
NISSAN | 11065Y9703 | |
OPEL | 56 14 216 | |
OPEL | 56 14 219 | |
OPEL | 88 900 723 | |
OPEL | 88900723 | |
PEUGEOT | 5962 1Z | |
PEUGEOT | 59621G | |
PEUGEOT | 5962J7 | |
PEUGEOT | MKP 000 71 | |
RENAULT | 77 01 414 077 | |
RENAULT | 77 01 414 088 | |
RENAULT | 7701414077 | |
RENAULT | 7701414088 | |
RENAULT | 86 71 004 016 | |
RENAULT | 8671004016 | |
SEAT | N 0191005 | |
SEAT | N 10213002 | |
SEAT | N0191006 | |
SEAT | N10213001 | |
SKODA | N 0191005 | |
SKODA | N 10213001 | |
SKODA | N 10213002 | |
SKODA | N0191006 | |
VOLVO | 1257141 | |
VOLVO | 1257889 | |
VOLVO | 3470278 | |
VOLKSWAGEN | 61905061 | |
VOLKSWAGEN | 68905061 | |
VOLKSWAGEN | N01 909 701 | |
VOLKSWAGEN | N0190811 | |
VOLKSWAGEN | N0190812 | |
VOLKSWAGEN | N0190814 | |
VOLKSWAGEN | N0190971 | |
VOLKSWAGEN | N0191001 | |
VOLKSWAGEN | N0191002 | |
VOLKSWAGEN | N0191005 | |
VOLKSWAGEN | N0191006 | |
VOLKSWAGEN | N10 213 001 | |
VOLKSWAGEN | N10 213 002 | |
VAG | 61905061 | |
VAG | 68905061 | |
VAG | N 019 081 01 | |
VAG | N 019 081 02 | |
VAG | N 019 081 2 | |
VAG | N 019 097 01 | |
VAG | N 019 097 1 | |
VAG | N 019 100 01 | |
VAG | N 019 100 02 | |
VAG | N 019 100 05 | |
VAG | N 019 100 06 | |
VAG | N 019 100 2 | |
VAG | N 0191001 | |
VAG | N 0191005 | |
VAG | N 10213001 | |
VAG | N 10213002 | |
VAG | N0190811 | |
VAG | N0190814 | |
VAG | N0191006 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP020 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.