dla numeru artykułu | 886003 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
Długość całkowita [mm] | 89 |
Rozmiar klucza | 10 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Technika połączeń | M4 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871172 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP035 KAMOKA
CITROËN | 5960F6 | |
CITROËN | 5962.2Y | |
CITROËN | 59622Z | |
CITROËN | 5962W2 | |
CITROËN | 5962W3 | |
CITROËN | 96 316 589 80 | |
CITROËN | 96165734 | |
FIAT | 9631658980 | |
NISSAN | 11065-6F900 | |
OPEL | 88 900 726 | |
OPEL | 88900726 | |
PEUGEOT | 5960F6 | |
PEUGEOT | 5962 2Z | |
PEUGEOT | 5962 W2 | |
PEUGEOT | 59622Y | |
PEUGEOT | 5962W3 | |
PEUGEOT | 96 316 589 80 | |
PEUGEOT | 96165734 | |
ROVER | NCC 100100 | |
TATA (TELCO) | 270215409901 | |
TATA (TELCO) | 270215409912 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP035 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.