dla numeru artykułu | 886048 |
Głębokość zabudowy [mm] | 39,5 |
Długość całkowita [mm] | 151 |
Rozmiar klucza | 8 |
Wymiar gwintu | M8X1 |
Technika połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871226 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP040 KAMOKA
ALFA ROMEO | 500351992 | |
CITROËN | 500351992 | |
CITROËN | 5960A3 | |
CITROËN | 5960A4 | |
CITROËN | 5960K4 | |
FIAT | 500351992 | |
FIAT | 5960.A4 | |
FIAT | 5960A4 | |
IVECO | 27600323 | |
IVECO | 500351992 | |
LANCIA | 500351992 | |
PEUGEOT | 500351992 | |
PEUGEOT | 5960 A4 | |
PEUGEOT | 5960A3 | |
PEUGEOT | 5960K4 | |
PEUGEOT | 5961 A3 | |
PEUGEOT | 5961 A4 | |
PEUGEOT | 5961 K4 | |
FERRARI | 500351992 | |
MASERATI | 500351992 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP040 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.