dla numeru artykułu | 886107 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30,5 |
Długość całkowita [mm] | 160,5 |
Rozmiar klucza | 12 |
Wymiar gwintu | M10X1,25 |
Technika połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871349 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP052 KAMOKA
HONDA | 12291 RBD E011 | |
HONDA | 12291 RMA XE011 | |
HONDA | 12291-RBD-E01 | |
HONDA | 12291-RBD-E011 | |
HONDA | 12291-RBD-E011M1 | |
HONDA | 12291-RL0-G01 | |
HONDA | 12291-RL0-G011 | |
HONDA | 12291-RLO-GO1 | |
HONDA | 12291-RMA-XE011 | |
HONDA | 12291-RMA-XE011M1 | |
HONDA | 12291RBDE01 | |
HONDA | 12291RL0G01 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP052 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.