Głębokość zabudowy [mm] | 27 |
dla numeru artykułu | 886076 |
Długość całkowita [mm] | 87,5 |
Rozmiar klucza | 12 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Technika połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 11,5 |
nr EAN | 5901779871516 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP069 KAMOKA
MERCEDES-BENZ | 000 159 26 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 152 26 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 26 01 | |
MERCEDES-BENZ | 11522601 | |
MERCEDES-BENZ | 11592601 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 26 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 11522601 | |
MERCEDES-BENZ | A 11592601 | |
MERCEDES-BENZ | A0001592601 | |
MERCEDES-BENZ | A0011592601 | |
SMART | 11592601 | |
SMART | A0011592601 | |
MAYBACH | 0011592601 | |
MAYBACH | A0011592601 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP069 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.