dla numeru artykułu | 886085 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Długość całkowita [mm] | 61 |
Rozmiar klucza | 12 |
Wymiar gwintu | M12X1,25 |
Technika połączeń | M5 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871530 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP071 KAMOKA
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
30816732
7700854538, 7700856292, 7700867617, 7701349949
M816732, ME077546
CITROËN | 59621X | |
CITROËN | 59627Z | |
CITROËN | 5962T2 | |
MITSUBISHI | M816732 | |
MITSUBISHI | ME077546 | |
PEUGEOT | 5962 1X | |
PEUGEOT | 59627Z | |
PEUGEOT | 5962T2 | |
RENAULT | 77 00 854 538 | |
RENAULT | 77 00 856 292 | |
RENAULT | 77 00 867 617 | |
RENAULT | 77 01 349 949 | |
RENAULT | 7700854538 | |
RENAULT | 7700856292 | |
RENAULT | 7700867617 | |
RENAULT | 7701349949 | |
VOLVO | 30816732 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP071 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.