Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Isuzu TROOPER II samochód terenowy otwarty (UB) 2.6 4x4 (1991.08-1996.04) 116km » PP001 kamoka
wybrany samochód: 
Isuzu Trooper Ii Samochód Terenowy Otwarty (ub) 2.6 4x4 (1991.08-1996.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP001 KAMOKA

PP001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP001
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP001
PP001
272.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP001

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901779848839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP001 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      46473843
ALFA ROMEO      46533006
ALFA ROMEO      46534757
ALFA ROMEO      60814796
ALFA ROMEO      60815754
ALFA ROMEO      6473843
ALFA ROMEO      71788795
ALFA ROMEO      71788803
ALFA ROMEO      71788806
FIAT      0046473843
FIAT      46473843
FIAT      46533006
FIAT      46534757
FIAT      60814796
FIAT      60815754
FIAT      71788798
FIAT      71788803
FIAT      71788806
LANCIA      60814796
LANCIA      60815754
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP001 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP001 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.