Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP008 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP008 KAMOKA

PP008 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP008
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP008
267.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PP008

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 90
nr EAN 5901779848884

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP008 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      1J0 422 152 F
AUDI      1J0 422 154 J
AUDI      1J0 422 154 JX
AUDI      1J0 422 154 V
AUDI      1J0 422 154 X
AUDI      1J0 422 155
AUDI      1J0 422 155 A
AUDI      1J0 422 155 J
AUDI      38145157
AUDI      5Z0 422 154
AUDI      5Z0 422 154 A
SEAT      1J0 422 152 F
SEAT      1J0 422 154 AX
SEAT      1J0 422 154 J
SEAT      1J0 422 154 JX
SEAT      1J0 422 154 V
SEAT      1J0 422 154 X
SEAT      1J0 422 155
SEAT      1J0 422 155 A
SEAT      1J0 422 155 J
SEAT      1J0422152F
SEAT      1J0422152MX
SEAT      1J0422154
SEAT      1J0422154A
SEAT      1J0422154AX
SEAT      1J0422154J
SEAT      1J0422154JV
SEAT      1J0422154JX
SEAT      1J0422154V
SEAT      1J0422154X
SEAT      1J0422155
SEAT      1J0422155A
SEAT      1J0422155J
SEAT      38145157
SEAT      5Z0 422 154
SEAT      5Z0 422 154 A
SEAT      5Z0422154
SEAT      5Z0422154A
SKODA      1J0 422 152 F
SKODA      1J0 422 154 AX
SKODA      1J0 422 154 J
SKODA      1J0 422 154 JX
SKODA      1J0 422 154 V
SKODA      1J0 422 154 X
SKODA      1J0 422 155
SKODA      1J0 422 155 A
SKODA      1J0 422 155 J
SKODA      1J0422152F
SKODA      1J0422152MX
SKODA      1J0422154
SKODA      1J0422154 V
SKODA      1J0422154 X
SKODA      1J0422154A
SKODA      1J0422154AX
SKODA      1J0422154J
SKODA      1J0422154JV
SKODA      1J0422154JX
SKODA      1J0422155
SKODA      1J0422155A
SKODA      1J0422155J
SKODA      38145157
SKODA      5Z0 422 154
SKODA      5Z0 422 154 A
SKODA      5Z0422154
SKODA      5Z0422154A
VOLKSWAGEN      1J0 422 152 F
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 AX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 J
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 JX
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 V
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 X
VOLKSWAGEN      1J0 422 155
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 J
VOLKSWAGEN      2K0 422 154
VOLKSWAGEN      2K0 422 154 A
VOLKSWAGEN      38145157
VOLKSWAGEN      5Z0 422 154
VOLKSWAGEN      5Z0 422 154 A
VAG      1J0422152F
VAG      1J0422152MX
VAG      1J0422154
VAG      1J0422154 V
VAG      1J0422154 X
VAG      1J0422154A
VAG      1J0422154AX
VAG      1J0422154J
VAG      1J0422154JV
VAG      1J0422154JX
VAG      1J0422155
VAG      1J0422155A
VAG      1J0422155J
VAG      2K0422154
VAG      2K0422154A
VAG      38145157
VAG      5Z0422154
VAG      5Z0422154A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP008 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.