Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP017 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP017 KAMOKA

PP017 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP017
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP017
PP017
266.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PP017

producent:

KAMOKA

Ograniczenia producenta ZF
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
Tryb pracy hydrauliczny
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x2
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
nr EAN 5901779850153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP017 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      8D0 145 156 T
AUDI      8D0 145 156 TX
SEAT      8D0 145 155 X
SEAT      8D0 145 156 T
SEAT      8D0145156TX
SKODA      8D0 145 156 T
SKODA      8D0 145 156 TX
SKODA      8D0 145 177 Q
SKODA      8D0145156T
SKODA      8D0145156TX
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 T
VOLKSWAGEN      8D0 145 156 TX
VAG      8D0 145 177Q
VAG      8D0145155X
VAG      8D0145156T
VAG      8D0145156TX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP017 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.