Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP040 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP040 KAMOKA

PP040 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP040
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP040
PP040
312.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PP040

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901779849997

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP040 KAMOKA

numery OEM:
BMW      1095748
BMW      32 41 1 095 155
BMW      32 41 1 095 748
BMW      32 41 6 754 172
BMW      32 41 6 757 465
BMW      32 41 6 761 876
BMW      32411095155
BMW      32411095748
BMW      32411095749
BMW      32416750938
BMW      32416754172
BMW      32416756575
BMW      32416756930
BMW      32416757465
BMW      32416761876
BMW      6754172
BMW      6757465
BMW      6761876
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP040 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.