Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP052 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052 KAMOKA

PP052 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP052
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052
PP052
300.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP052

dostawca:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 125
Ilość żeber 5
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
nr EAN 5901779849874

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052 KAMOKA

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052 producenta KAMOKA

CITROËN

4007AN, 4007JF

PEUGEOT

4007AN, 4007JF

numery OEM:
CITROËN      4007 AN
CITROËN      4007 JF
CITROËN      4007AN
CITROËN      4007JF
PEUGEOT      4007 AN
PEUGEOT      4007 JF
PEUGEOT      4007AN
PEUGEOT      4007JF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP052 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.