Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP058 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP058 KAMOKA

PP058 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP058
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP058
PP058
 

    Ocena:
numer części:

PP058

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
Ograniczenia producenta SAGINAW
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 126
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 26
nr EAN 5901779849812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP058 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      4007 AT
CITROËN      4007 JA
CITROËN      4007 LT
CITROËN      4007 Z5
CITROËN      4007AT
CITROËN      4007JA
CITROËN      4007LT
CITROËN      4007Z5
CITROËN      96 363 205 80
CITROËN      9636320580
PEUGEOT      4007 AT
PEUGEOT      4007 JA
PEUGEOT      4007 LT
PEUGEOT      4007 Z5
PEUGEOT      4007.Z5
PEUGEOT      4007AT
PEUGEOT      4007JA
PEUGEOT      4007LT
PEUGEOT      96 363 205 80
PEUGEOT      9636320580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP058 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.