Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI (2013.05-2016.08) 136km » PP061 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 2.0 Tdi (2013.05-2016.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP061 KAMOKA

PP061 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP061
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP061
PP061
301.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP061

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaDELPHI
Ograniczenia producentaZF
Ograniczenia producentaSAGINAW
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
Ø koła pasowego [mm]125
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]26,7
nr EAN5901779849843

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP061 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      4007 7A
CITROËN      4007 X9
CITROËN      40077A
CITROËN      4007X9
FIAT      9632876780
FIAT      9633817680
FIAT      9640830987
FIAT      9640906480
LANCIA      9633817680
PEUGEOT      4007 X9
PEUGEOT      4007X9
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP061 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP061 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.