Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault 5 Furgon/hatchback (238_) 1.0 (2382) (1972.01-1985.12) 44km » PP081 kamoka
wybrany samochód: 
Renault 5 Furgon/hatchback (238_) 1.0 (2382) (1972.01-1985.12) 44km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP081 KAMOKA

PP081 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP081
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP081
PP081
296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP081

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Przestrzegać danych technicznych
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ciśnienie [bar]90
nr EAN5901779849652

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP081 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      49 11 012 06R
RENAULT      49 11 099 98R
RENAULT      491101206R
RENAULT      491109998R
RENAULT      82 00 562 164
RENAULT      82 00 738 299
RENAULT      82 00 888 511
RENAULT      8200562164
RENAULT      8200738299
RENAULT      8200888511
DACIA      49 11 099 98R
DACIA      82 00 562 164
DACIA      82 00 738 299
DACIA      82 00 888 511
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP081 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP081 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.