Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Suzuki GSR GSR 600 (WVB9) (2006.01-2011.12) 98km » PP116 kamoka
wybrany samochód: 
Suzuki Gsr Gsr 600 (wvb9) (2006.01-2011.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP116 KAMOKA

PP116 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP116
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP116
PP116
352.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP116

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber7
Ø koła pasowego [mm]125
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901779849485

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP116 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1358024
FORD      1473440
FORD      1C1C-3A674-BA
FORD      1C1C-3A696-AA
FORD      1C1C-3A696-AB
FORD      1C1C-3A696-AC
FORD      1C1C-3A696-AD
FORD      1C1C-3A696-AE
FORD      1C1C3A696AA
FORD      1C1C3A696AB
FORD      1C1C3A696AC
FORD      4042028
FORD      4047464
FORD      4055852
FORD      4059383
FORD      4123761
FORD      4376991
FORD      4386951
FORD      4511901
FORD      4691863
FORD      4796969
FORD      4797515
FORD      RM1C-1J3A674-BB
FORD      RM1C-1J3A696-BB
FORD      RM1C13A696BB
FORD      RM1C1J-3A696-BB
FORD      RM1C1J3A674BB
FORD      YC1C-3A674-DA
FORD      YC1C-3A674-DB
FORD      YC1C-3A674-DC
FORD      YC1C-3A696-AA
FORD      YC1C-3A696-AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP116 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP116 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.