Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP117 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117 KAMOKA

PP117 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP117
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117
PP117
343.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP117

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta VISTEON
Ilość żeber 7
Ø koła pasowego [mm] 125
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 19
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5901779849379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117 KAMOKA

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117 producenta KAMOKA

FORD

1370729, 1379500, 1406346, 1495689, 1523464, 1569693, 6C113A696AC, 6C113A696AD, 6C113A696AE, 6C113A696AG, 6C113A696AH, 6C113A696AJ

numery OEM:
FORD      1370729
FORD      1379500
FORD      1406346
FORD      1495689
FORD      1523464
FORD      1569693
FORD      6C11-3A696-AC
FORD      6C11-3A696-AD
FORD      6C11-3A696-AE
FORD      6C11-3A696-AG
FORD      6C11-3A696-AH
FORD      6C11-3A696-AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP117 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.