Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP129 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP129 KAMOKA

PP129 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP129
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP129
PP129
295.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PP129

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta LUK
Ograniczenia producenta ZF
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5901779849331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP129 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 10 01
MERCEDES-BENZ      002 466 10 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 1001 ZF
MERCEDES-BENZ      002 466 22 01
MERCEDES-BENZ      002 466 22 01 80
MERCEDES-BENZ      0024661001
MERCEDES-BENZ      002466100180
MERCEDES-BENZ      0024662201
MERCEDES-BENZ      002466220180
MERCEDES-BENZ      A 002 466 10 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 10 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 22 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 22 01 80
MERCEDES-BENZ      A0024661001
MERCEDES-BENZ      A002466100180
MERCEDES-BENZ      A0024662201
MERCEDES-BENZ      A002466220180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP129 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.