Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Jaguar XJ (X351) 2.0 Ti4 (2012.05-???) 241km » PP131 kamoka
wybrany samochód: 
Jaguar Xj (x351) 2.0 Ti4 (2012.05-???) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP131 KAMOKA

PP131 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP131
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP131
PP131
305.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP131

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
nr EAN5901779849348

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP131 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 38 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 46 01
MERCEDES-BENZ      002 466 82 01 80
MERCEDES-BENZ      0024663801
MERCEDES-BENZ      0024668101
MERCEDES-BENZ      002466810180
MERCEDES-BENZ      0024668201
MERCEDES-BENZ      002466820180
MERCEDES-BENZ      A 002 466 38 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 82 01 80
MERCEDES-BENZ      A0024668101
MERCEDES-BENZ      A002466810180
MERCEDES-BENZ      A0024668201
MERCEDES-BENZ      A002466820180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP131 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP131 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.