Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda CB ( - 500cc) CB 450 S (PC14) (1985.01-???) 27km » PP132 kamoka
wybrany samochód: 
Honda Cb ( - 500cc) Cb 450 S (pc14) (1985.01-???) 27km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP132 KAMOKA

PP132 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP132
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP132
PP132
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP132

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaLUK
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie [bar]120
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901779849355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP132 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 93 80
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      0024669301
MERCEDES-BENZ      0024669401
MERCEDES-BENZ      002466940180
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01 80
MERCEDES-BENZ      0044661301
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01 80
MERCEDES-BENZ      A0024669301
MERCEDES-BENZ      A0024669401
MERCEDES-BENZ      A002466940180
MERCEDES-BENZ      A0044661301
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP132 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP132 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.