Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP167 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP167 KAMOKA

PP167 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP167
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP167
PP167
367.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PP167

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
Ograniczenia producenta SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ø koła pasowego [mm] 136
Ilość żeber 6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 19
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 28
nr EAN 5901779849171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP167 KAMOKA

numery OEM:
PEUGEOT      4007 KJ
PEUGEOT      4007 VX
PEUGEOT      4007 XE
PEUGEOT      4007VX
PEUGEOT      4007XE
PEUGEOT      98 002 483 80
PEUGEOT      9800248380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP167 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.