Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel OMEGA B Kombi (V94) 3.0 V6 (F35, M35, P35) (1994.04-2001.02) 211km » PP176 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Omega B Kombi (v94) 3.0 V6 (f35, M35, P35) (1994.04-2001.02) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP176 KAMOKA

PP176 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP176
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP176
PP176
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP176

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ciśnienie [bar]90
nr EAN5901779849027

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP176 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      1H0 422 155 E
AUDI      1J0 422 154 EV
AUDI      1J0 422 155 B
AUDI      1J0 422 155 E
AUDI      357 422 155 B
AUDI      6A145157
AUDI      6N0 145 157
AUDI      6N0 145 157 X
AUDI      6N0 422 154 A
SEAT      030 145 157
SEAT      030145157
SEAT      06A145157
SEAT      1H0 422 155 E
SEAT      1J0 422 154 EV
SEAT      1J0 422 155 B
SEAT      1J0 422 155 E
SEAT      1J0422154EV
SEAT      1J0422155B
SEAT      1J0422155E
SEAT      357 422 155 B
SEAT      535 145 157
SEAT      535145157
SEAT      6A145157
SEAT      6N0 145 157
SEAT      6N0 145 157 X
SEAT      6N0 422 154 A
SEAT      6N0 422 154 F
SEAT      6N0145157
SEAT      6N0145157 X
SEAT      6N0422154F
SKODA      030 145 157
SKODA      030145157
SKODA      06A145157
SKODA      1H0 422 155 E
SKODA      1J0 422 154 EV
SKODA      1J0 422 155 B
SKODA      1J0 422 155 E
SKODA      1J0422154EV
SKODA      1J0422155B
SKODA      1J0422155E
SKODA      357 422 155 B
SKODA      357422155B
SKODA      535 145 157
SKODA      535145157
SKODA      6A145157
SKODA      6N0 145 157
SKODA      6N0 145 157 X
SKODA      6N0 422 154 A
SKODA      6N0 422 154 F
SKODA      6N0145157
SKODA      6N0145157 X
SKODA      6N0422154A
SKODA      6N0422154F
VOLKSWAGEN      030 145 157
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 EV
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 E
VOLKSWAGEN      357 422 155 B
VOLKSWAGEN      535 145 157
VOLKSWAGEN      6A145157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157 X
VOLKSWAGEN      6N0 422 154 A
VOLKSWAGEN      6N0 422 154 F
VAG      030145157
VAG      1H0422155E
VAG      1J0 422 155B
VAG      1J0422154EV
VAG      1J0422155E
VAG      357 422 155B
VAG      535145157
VAG      6A145157
VAG      6N0145157
VAG      6N0145157 X
VAG      6N0422154A
VAG      6N0422154F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP176 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP176 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.