Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT CC B6 (357) 2.0 TDI 4motion (2009.11-2012.01) 170km » PP202 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Cc B6 (357) 2.0 Tdi 4motion (2009.11-2012.01) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP202 KAMOKA

PP202 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP202
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP202
PP202
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP202

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16
Ciśnienie [bar]120
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
nr EAN5901779848945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP202 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      028 145 157 F
SEAT      028145157FX
SKODA      028 145 157 F
SKODA      028145157FX
VOLKSWAGEN      028 145 157 F
VOLKSWAGEN      028 145 157 FX
VOLKSWAGEN      701 422 155 E
VOLKSWAGEN      7D0 422 155 A
VAG      028145157F
VAG      028145157FX
VAG      701422155E
VAG      7D0 422 155 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP202 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP202 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.