Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » RW005 kamoka

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW005 KAMOKA

RW005 Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka RW005
Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW005
RW005
360.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

RW005

dostawca:

KAMOKA

Szerokość [mm] 59,0
Średnica wewnętrzna [mm] 24,0
średnica zewnętrzna [mm] 166,5
Ciężar [kg] 3,89
Ilość żeber 6
Ilość żeber 7
nr EAN 5901779869506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW005 KAMOKA

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW005 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW005 producenta KAMOKA

AUDI

06E105251E, 6E105251E

numery OEM:
AUDI      06E 105 251 E
AUDI      6E 105 251 E
VAG      06E105251E
VAG      06E105251F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW005 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.