Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » RW022 kamoka

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW022 KAMOKA

RW022 Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka RW022
Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW022
RW022
167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RW022

producent:

KAMOKA

Średnica [mm] 152,6
Ilość żeber 6
nr EAN 5901779869643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW022 KAMOKA

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW022 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW022 producenta KAMOKA

CITROËN

0515P2, 0515V5, 0515V6, 0515L8, 0515L9, 0515T8

PEUGEOT

0515P2, 0515T8, 0515V5, 0515V6, 0515L9

FIAT

9467586180, 9467597180, 9630647180, 9641548980, 9681761480

LANCIA

9467586180, 9467597180, 9630647180, 9641548980, 9681761480

numery OEM:
ALFA ROMEO      9467597180
CITROËN      0515.P2
CITROËN      0515.V5
CITROËN      0515.V6
CITROËN      0515L8
CITROËN      0515L9
CITROËN      0515P2
CITROËN      0515T8
CITROËN      0515V5
CITROËN      0515V6
FIAT      9467586180
FIAT      9467597180
FIAT      9630647180
FIAT      9641548980
FIAT      9681761480
LANCIA      9467586180
LANCIA      9467597180
LANCIA      9630647180
LANCIA      9641548980
LANCIA      9681761480
PEUGEOT      0515.P2
PEUGEOT      0515.T8
PEUGEOT      0515.V5
PEUGEOT      0515.V6
PEUGEOT      0515L9
PEUGEOT      0515P2
PEUGEOT      0515T8
PEUGEOT      0515V5
PEUGEOT      0515V6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW022 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.