Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » RW091 kamoka

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 RW091 KAMOKA

RW091 KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 KAMOKA
kamoka RW091
KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 RW091
RW091
325.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RW091

producent:

KAMOKA

Szerokość [mm] 73
Średnica zewnętrzna [mm] 153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 RW091 KAMOKA

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 RW091 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 RW091 producenta KAMOKA

MERCEDES-BENZ

6420300003, 6420300403, A6420300003, A6420300403

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      642 030 00 03
MERCEDES-BENZ      642 030 04 03
MERCEDES-BENZ      A642 030 00 03
MERCEDES-BENZ      A642 030 04 03
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO MERCEDES CLK 02-10 RW091 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.