Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI quattro (2011.11-2015.12) 245km » HX 165KIT knecht
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 3.0 Tdi Quattro (2011.11-2015.12) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT KNECHT

HX 165KIT Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 165KIT
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72440113

numer części:

HX 165KIT

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówA5S 360R/390R
Typ skrzyni biegówGM5L40E
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]126
Średnica wewnętrzna 3 [mm]25,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelka metalowo-elastomerowa
Długość całkowita [mm]289,1
Szerokość [mm]182
Ilość otworów22
nr EAN4009026968901

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), X3 (E83) 1.9-3.0D 12.97-12.07
numery OEM:
BMW      1423605
BMW      2333825
BMW      24111423605
BMW      24117507643
BMW      24117510010
BMW      24117533657
BMW      24117557071
BMW      24152333825
BMW      7507643
BMW      7510010
BMW      7533657
BMW      7557071
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.