Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 184KIT knecht

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 184KIT KNECHT

HX 184KIT Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 184KIT
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 184KIT
HX 184KIT
knecht HX 184KIT Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów
363.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72469158

numer części:

HX 184KIT

producent:

KNECHT

Wysokość [mm] 53
Długość całkowita [mm] 486,5
Szerokość [mm] 285
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 34,9
Ilość otworów 13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
nr EAN 4057635005784

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 184KIT KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 (G42, G87), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46) 1.5-6.6 04.06-
numery OEM:
BMW      24117604960
BMW      24117613253
BMW      24117624192
BMW      24118612901
BMW      7604960
BMW      7613253
BMW      7624192
BMW      8612901
LAND ROVER      LR023294
LAND ROVER      LR065238
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 184KIT KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 184KIT KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.