Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro (2008.10-2011.03) 290km » HX 185D knecht
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tfsi Quattro (2008.10-2011.03) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 185D KNECHT

HX 185D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72493877

numer części:

HX 185D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]95
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelka metalowo-elastomerowa
Długość całkowita [mm]197,5
Szerokość [mm]161
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Typ skrzyni biegówS-Tronic DSG
nr EAN4057635166232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 185D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      0B5321371F
AUDI      0B5325429E
PORSCHE      0B5325429E
VAG      0B5321371F
VAG      0B5325429E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 185D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 185D KNECHT:

2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.