Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 240D knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 240D KNECHT

HX 240D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 240D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 240D
258.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72515939

numer części:

HX 240D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4057635176323

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 240D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84), X3 (E83) 1.6-3.0 09.03-06.15
numery OEM:
BMW      24 11 7 572 618
BMW      24117572617
BMW      24117581604
BMW      24117593565
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 240D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 240D KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.