Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Lancia BETA MONTE CARLO (137_) 2.0 (137AS_) (1975.09-1981.05) 120km » HX 244 knecht
wybrany samochód: 
Lancia Beta Monte Carlo (137_) 2.0 (137as_) (1975.09-1981.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244 KNECHT

HX 244 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 244
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244
HX 244
knecht HX 244 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244 knecht
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244 knecht
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72520505

numer części:

HX 244

producent:

KNECHT

Status produktu: w przygotowaniu
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4057635186759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: HYUNDAI ACCENT III, ACCENT IV, ELANTRA IV, I10 I, I10 II, I10 III, I20 ACTIVE, I20 I, I20 II, I30, IX20, SOLARIS, KIA CEED, CERATO I 1.0-2.0LPG 03.04-
numery OEM:
HYUNDAI      4632123000
HYUNDAI      4632123001
KIA      4632123000
KIA      4632123001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 244 KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.