Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volkswagen PASSAT B5 (3B2) 2.3 VR5 Syncro/4motion (1997.10-2000.11) 150km » K70037D korea
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 (3b2) 2.3 Vr5 Syncro/4motion (1997.10-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA K70037D KOREA

K70037D CEWKA ZAPŁONOWA KOREA
290.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

K70037D

dostawca:

KOREA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA K70037D KOREA

Cewka zapłonowa pasuje do: CHEVROLET SPARK DAEWOO MATIZ, TICO 0.8 02.95-
numery OEM:
---       96291054
ISUZU      8941367660
NISSAN      2243318R10
NISSAN      2243342L10
OPEL      4294029
HYUNDAI      AA10018100B
KIA      AA10018100B
DAEWOO      96320818
DAEWOO      96336522
HOLDEN      2243342L00
HOLDEN      2243342L10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA K70037D KOREA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.