przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Numer seryjny | K4001422 | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 5901159382014 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 4001422 KRAFT AUTOMOTIVE
MERCEDES-BENZ | 906 320 06 33 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 09 33 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 10 33 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 57 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 64 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 70 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 71 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 72 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 73 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 74 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 75 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 81 30 | |
MERCEDES-BENZ | 906 320 83 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 06 33 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 09 33 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 10 33 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 57 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 64 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 70 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 71 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 72 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 73 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 74 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 75 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 81 30 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 320 83 30 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 413 023 AP | |
VOLKSWAGEN | 2E0 413 023 AQ | |
VOLKSWAGEN | 2E0 413 023 AS | |
VOLKSWAGEN | 2E0 413 023 AT | |
VOLKSWAGEN | 2E0 413 023 BA | |
VOLKSWAGEN | 2E3 413 023 A |
Zastosowanie Amortyzator 4001422 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 4001422 KRAFT AUTOMOTIVE:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.