Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 D 4x4 (1999.01-1999.09) 99km » 4223736 kraft automotive
wybrany samochód: 
Daewoo Musso (fj) 2.9 D 4x4 (1999.01-1999.09) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 4223736 KRAFT AUTOMOTIVE

50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4223736

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Numer seryjnyK4223736
nr EAN5901159301411
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 4223736 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
TOYOTA      43330 09070
TOYOTA      43330 09230
TOYOTA      43330 19115
TOYOTA      4333009070
TOYOTA      4333009090
TOYOTA      4333009230
TOYOTA      4333019115
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 4223736 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 4223736 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wojciech, Swarożyn
2020-10-20
 5/5
dobrej jakości produkt - uwag brak

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.