Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mercedes-benz AROCS 4153 AK (2015-???) 530km » 6000110 kraft automotive
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 4153 Ak (2015-???) 530km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 6000110 KRAFT AUTOMOTIVE

6000110 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6000110

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Oznaczenie kontrolneECE R-90
System hamulcowyAte-Teves
Grubość tarczy hamulcowej [mm]15,3
Wysokość [mm]56,5
Szerokość [mm]61,7
Numer seryjny6000110
nr EAN5901159122306

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6000110 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      171698151B
AUDI      171698151E
AUDI      171698151H
AUDI      811698151
AUDI      823698151
AUDI      823698151A
AUDI      861698151
AUDI      861698151A
AUDI      891698151
VOLKSWAGEN      171698151E
VOLKSWAGEN      811698151
VOLKSWAGEN      823615115A
VOLKSWAGEN      823698151
VOLKSWAGEN      823698151A
VOLKSWAGEN      861698151
VOLKSWAGEN      861698151A
VOLKSWAGEN      861698151E
VOLKSWAGEN      891698151
LDV      GBP529
zamienniki:
107 560
brak
TOPRAN
F 026 000 135
brak
BOSCH
9162
brak
OPTIMAL
363702160097
brak
MAGNETI MARELLI
FSL105
brak
FERODO
540301
brak
VALEO
598098
brak
VALEO
BP136D
brak
QUINTON
571221J
brak
JURID
224704
brak
NK
20228.150.1
brak
ZIMMERMANN
BL1041A1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6000110 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6000110 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.