Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz KLASA CLC (CL203) CLC 200 CDI (203.707) (2008.05-2011.06) 122km » 6030695 kraft automotive
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa Clc (cl203) Clc 200 Cdi (203.707) (2008.05-2011.06) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6030695 KRAFT AUTOMOTIVE

21.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

6030695

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowyATE
Średnica [mm]57
System hamulcowyAte
Numer seryjnyK6030695
nr EAN5901159273282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6030695 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
AUDI      4A0698471
AUDI      7D0698471
BMW      34111153208
DAIHATSU      04476-87701
FORD      1002202
FORD      95VW2M032AA
OPEL      1605923
OPEL      90540169
PEUGEOT      444867
SAAB      4778262
SEAT      4A0698471
TOYOTA      04479-05020
TOYOTA      04479-05021
VOLVO      271583
CHEVROLET      90540169
VAG      4A0698471
VAG      7D0698471
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6030695 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu