Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Smart CITY-COUPE (450) 0.6 (S1CLB1, 450.331, 450.336) (1998.07-2004.01) 45km » 55.0206 lauber
wybrany samochód: 
Smart City-coupe (450) 0.6 (s1clb1, 450.331, 450.336) (1998.07-2004.01) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0206 LAUBER

55.0206 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
343.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0206

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja2 lata gwarancji
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaSAGINAW
Rozmiar gwintu 1M16
EAN5901321119714
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0206 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: DAEWOO CIELO, NEXIA 1.5 06.94-07.98
numery OEM:
DAEWOO      90411213
GREAT WALL      PI0205
zamienniki:
51788658
brak
DENSO
15-1293
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0206 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.