Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0577 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0577 LAUBER

385.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0577

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Profil piastyPSA 4 loch
Ograniczenia producentaSAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]114
Liczba rowków6
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]80
EAN5901321122387
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0577 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C25, C35, XSARA, ZX, FIAT DUCATO, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 305 II, 306 1.0-2.8 01.71-12.15
numery OEM:
CITROËN      9151249180
FIAT      9151454080
PEUGEOT      26071206
PEUGEOT      4007 57
PEUGEOT      4007 90
PEUGEOT      4007 V7
PEUGEOT      4007.57
PEUGEOT      400757
PEUGEOT      96140501
GREAT WALL      PI0122
zamienniki:
53670
brak
SPIDAN
53772
brak
SPIDAN
53832
brak
SPIDAN
53872
brak
SPIDAN
JPR292
brak
TRW
15-0277
brak
ELSTOCK
15-0512
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0577 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.