Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 2.0 CRD 4x4 (2016.12-???) 170km » 55.3105 lauber
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 2.0 Crd 4x4 (2016.12-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3105 LAUBER

55.3105 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.3105

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Średnica [mm]130
Liczba rowków6
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaSAGINAW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]125
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]131
EAN5901321126170
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3105 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, KAPTUR 1.2-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      7,700,431,283
RENAULT      7,700,431,286
RENAULT      7,700,875,707
RENAULT      8,200,112,299
RENAULT      8,200,113,599
RENAULT      8,200,711,391
RENAULT      8,200,888,505
GREAT WALL      PI0356
GREAT WALL      PI0482

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3105 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3105 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.